life is so unfair,

Ja, vad mer kan man säga än att livet är så jäva orättvist!

Var flera år sedan vi umgicks men..
Nu kommer jag ihåg alla gånger som vi har festat ihop extra tydligt, och när du följde mig hem för att jag var mörkrädd och du gjorde allt för att få följa med in och "sova", haha :) Och sen självklart alla gånger som vi smsade in på småtimmarna. Nu kommer jag bära med mig detta som fina minnen för evigt..

Du var alltid så snäll mot mig och du försökte alltid charma mig, du var verkligen mullsjös stora solstråle. Jag kommer aldrig glömma dig!
Vila i frid! <3



 
 
Jag lider så himla mycket med dina närmsta vänner, din släkt och framför allt med dina barn och kvinnan i ditt liv. Skickar tusen tankar med kärlek & värme till er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0