Nystart,

Hej hopp kära bamsesnopp!

Nu är det såhär att det är nytt år och det kommer ske en del förändringar på min blogg.
Dvs att jag ska börja uppdatera mycket mer än vad jag gjort det senaste och att jag ska fokusera på att skriva mer om vad jag tycker & tänker än att skriva om vad jag gör om dagarna liksom. För alla vet att jag torkar en bajsig rumpa 1111 ggr om dagen och att jag har världens bästa lilla grabb.
Visst, ibland blir det såklart sånt med, så omvärlden som jag inte träffar varje dag håller koll på mig :) Kommer nog bli lite recept och matlagning också, för det tycker jag kan vara kul.

Ni kan även följa mig på instagram: emmaaxell_ heter jag där. Mest bilder på grabben och alla kittys men också på mat jag har lagat och på min fejja.

Nu ska jag tvinga min lillasyrra att fixa en ny header till mig. För sånt kan inte jag..

So long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0