sweet weekend,

Hade en toppen helg med mannen!
Även om jag saknade Lucas lite väl mycket denna helgen ;)
Men tack vare att Lucas & Harry inte var hemma hann vi med en hel del, vi hann med saker som vi inte hade kunnat göra om dom var hemma rättare sagt.

En tripp till ge-kås. ( När vi var där kändes det som vi handlade en massa, men väl hemma kändes det som vi inte hade köpt någonting. )
Storstädning
Bakning av 3 sorters kakor
Middag på Ninos
Massa tittande på SOA
Quality time med katten (som hon njöt av bigtime)
Frukost i sängen

Jag & mannen firade ju även 2 år i söndags, så därav fick jag frukost på sängen och en fin bukett med blommor.
Tack honey, jag älskar dig!


Le me at Ninos. Han hade goda pizzor och stora (gamla) öl ^^
Jag tittade på allt damm som alla hundra miljoner saker han hade på väggen samlade på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0