yeeeey,

Hallooooj!

Deklarerade precis och fick se till min stora förvåning att jag kommer att få pengar tillbaka!
Yey fucking yey! Dom pengarna kommer att komma lägligt till min och Johans semester :)

Jaja.. Igår fixade jag och Johan barnvakt och unnade oss lite tisdagslyx dvs BIO!
Första gången vi har gått på bio sedan Lucas kom till världen. Innan han kom sprang vi på bio var och varannan helg eftersom det var typ det ända jag kunde göra när jag var preggo alltså att sitta på mitt jätte arsle och käka gotte framför en stor bildskärm :)
Men men.. Vi såg iallafall Kvarteret Skatan åker till Laholm. Jag älskar ju både Johan Glans och David Batra, så jag tyckte filmen var jätterolig! Ibland var den lite cheezy såklart men i det stora hela väldigt rolig och jag rekommenderar den varmt!
Utan att avslöja för mycket så var sexscenen och spyscenen det allra roligaste enligt mig och jag skrattade faktiskt rakt ut (vid ett tillfälle kunde inte jag och johan  sluta skratta, så vi satt och skrattade så tyst att vi bara skakade).

Idag har jag annars bara dammsugit och diskat en sväng, har även sålt av lite gröt( hade massa oöppnade paket som bara låg här hemma och skräpade eftersom lilleman inte äter gröt längre) och sen när Lucas har vaknat från sin fmvila så ska gå och fika på Roberts med Malin och en kompis till henne :)
Ja, här imellan blir det ju harrypromenixar och lunch såklart!

Så nu blir det lite lunch!
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0