10 månader,

I onsdags blev Lucas hela 10 månader!
Inte klokt vad tiden rusar iväg, han är ju typ ingen bebis längre!
(Lite ångest där jaaa, även om jag tycker det är fruktansvärt kul nu när han börjar förstå)


Orkar inte rabbla upp allt han kan utan lägger bara till det nya som han har lärt sig.
* Att gå ner från vår säng på RÄTT sätt, dvs med benen neråt.
(igår när jag skulle natta honom så låtsas sov jag för att han också skulle slappna av och lägga sig till rätta för att sova. Tror ni inte den lille jäkeln är snabb som en vessla och skyndar ner från sängen och skyndar ut till vardagsrummet och pappa. Dessutom ställde han sig framför tvn och verkade vara sååååå intresserad av hockeyn.)
* Stå själv i längre stunder
* Igår gick han tre steg och häromdagen gick han ett. Så nu är det på g!
* Har börjat härma mig när jag säger "Ajaajaj"

Tja, det var nog allt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0