mama luxury,

Eftersom Lucas har kommit in i en helvetisk nattfas så har jag fått sova åtta timmar på 5 dagar kanske?
Vet inte vad det beror på, men jobbigt är det.
Johan har iallafall lovat att jag skulle få sovmorgon idag eftersom jag har kämpat så på nätterna nu i veckan.
Och jisses vad jag fick sova, till typ 11. Visst vakna jag ett par gånger för jag hörde grabbarna bus, men ändå.
Jag fick ligga kvar i sängen helt ostört! LYX! (Helt sjukt att man tycker att det är lyxigt att få sova, haha. Men så är det att vara småbarnförälder I guess.)

Jag gick lagom upp till att Lucas skulle fm-vila, så har ätit frulle (Johan hade vart och handlat mitt favvobröd, smörfranska från Paulssons) och druckit kaffe i lugn & ro.
SKÖNT!


Igår var vi förövrigt första gången på busfabriken med lilleman. MYCKET uppskattat från båda sidor kan jag väl tillägga. Johan ville gärna pröva alla saker med och han sa att han längtar efter att Lucas blir lite äldre så han också kan få leka lite han också och jag tyckte det var skönt att Lucas rastade sig självt.
Lucas tyckte bollhavet och en liten rutschelkana var roligast, och att klättra med förstås.
Jag stod mest granskade alla vilda barn med vidöppen mun. Dom är fan helt galna, som besatta!
Kommer Lucas också bli ett sånt vildmonster när han blir äldre!?! Ni skulle sett en liten kille som cyklade, det bara lös fartdåre om hans ögon! Helt sinnes verkligen! Men har man vilda barn ska man verkligen ta med dom dit, för man lär få trötta barn på kvällen :)

Sen lite senare på kvällen gick vi hem till Mallan & Hampus och blev bjudna på god mat och rödvin (SOM JAG DRACK, OCH TYCKTE VAR GOTT!!!? Im getting old..) och så kollade vi på fotbollen, såklart. Barnen uppskattade dessvärre inte varandra, men förhoppningsvis gör dom det tids nog. Det skiljer ju 11 månader på dom, så det är ju inte så konstigt ;)

Dagens planer är fortfarande öppna. Vi tar dagen som den kommer helt enkelt.
Ciao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0