De berömdas aveny,

Efter lite kamp från båda sidor så sover äntligen Lucas. Han ville ju absolut inte sova, han var som vanligt rädd att han skulle missa något, eller nått! Men det var dags för hans fmlur, så det var bara att kämpa några gånger tills han gav sig och somnade.
Har även bestämt mig att imorgon natt ska operation sluta nattamma börja!
Kommer bli tufft som fan, men ska försöka! Blev lite peppad av att dom andra bebisarna på min föräldra grupp inte nattåt och sov ganska bra förutom lite mardrömmar och sånt då som är vanligt vid denna åldern.

Jag har liksom sovit ut 1 natt sedan mitten av min graviditet. Så jag börjar bli rätt schleten i huvudet och längtar nått så in i jorden efter typ 6 timmars sammanhängande sömn, 4 timmar hade också räckt men 6 timmar är drömmen än så länge. Eller målet iallafall :)

Lilleman har annars gått upp 200gr och växt ytterligare 1 cm på en månad och han följer kurvan helt perfekt!
Han tyckte även att det var jätteintressant att träffa alla andra bebisar på träffen igår. Först blev han lite blyg, men efter ett tag så släppte det och sen skulle han som vanligt vara överallt & ingenstans :)
Han var lätt den mest aktiva av alla bebisar, det kunde dom andra mammorna bara instämma i! Han är även störst av alla och bäst på att krypa och resa sig upp också. Men typ alla andra hade ju fått små tänder, och det har ju inte han.. Och så är det ju, man utvecklas olika :)
Några av oss mammor & barn bestämde att vi ska ses på öppna förskolan nästa måndag så barnen kan få bekanta sig lite mer med varandra och så ska vi mammor kunna hinna ta oss en ordentlig fika och snacka lite mamasnack :)

Idag ska jag till sjukgymnasten..Blöööö.. Inte sugen för fem öre vill jag lova.
Dels för att jag inte alls har gjort mina hemövningar och sen så har jag ju inte vart där på 2½ vecka heller.  Men min rygg behöver detta, så det är bara att släpa dit mitt platta arsle och träna en halvtimme typ.

Nu ska jag göra en kopp kaffe och kolla på en serie i lugn och ro!

P.s Eldkvarns senaste platta är super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0