årets lista,

Året 2011.
Alla ska svara på 2011's frågor för att få ett bra år 2012.

(gör alltid samma lista varje år)

ÅRET.
Hur har året 2011 varit för dig? - Underbart!
Bättre än förra året? - Japp!
Har du träffat några nya vänner? - Ja, flera helt underbara :)
Någonting du aldrig kommer glömma 2011? - Min sons födelse <3
Vilka länder har du besökt? Danmark, haha ^^
Har du flyttat under år 2011? - Yes, från rönngatan till tunnelgatan i Mullsjö då. Och sen vidare till fina fredsgatan i Halmstad.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Hmm..kommer inte på någon på rak arm.
Isåfall vilken? - ..
Har du druckit alkohol? - Ja.
Har du rökt? - Nej,
Har du snusat? - Nej,
Har du kysst en främling? - Nej.


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2011? - Underbar!
Har du varit kär? - Yea!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Japp <3
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? -Ja.
Har någon i din släkt avlidit? - Nej.
Har någon i din närhet dött? - Ja.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej.
Har du varit i slagsmål? - Nej ^^

PERSONLIGT.
Har du gjort? - Ingenting!? Kroppensförfall börjar när man får bebis! ;)
Har du skämt ut dig? - Inte vad jag kommer på nu :P
Har du ljugit för en vän? - Inte vad jag vet.
Gjorde du något som du aldrig gjort förut? - Föda barn! <3
Har du varit ute en hel natt? - Nej.
Har du blivit tagen av polisen? - Nej,
Vad spenderade du mest pengar på? - Lucas I guess.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? -Ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? -Ja.

JOBB&FRITIDEN.
Vart jobbar du? - Hemma. Är mamaledig you know..
Har någon varit elak mot dig på ditt jobb? - Ja, dumma lucas ;(
Hatar du någon på ditt jobb? - Nej.
Har du gjort något framsteg? - Vetetusan ^^
Har du gjort bra ifrån dig på ditt jobb? - Ja självklart!
Vad har du gjort på din fritid? - Har ingen fritid sedan jag fick Lucas.

V
ÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Yes, flera stycken! :)
Har du förlorat en vän? - Ja.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Nej.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.
Har du ljugit för en bästavän? - Nepp.
Har du haft en relation med en vän? - Nej.
Har du många killkompisar? - Njae, dom flesta försvann när jag fick bebis:/
Har du någon vän som fått barn? - Nej.

Ser du fram emot 2011 ? - Come on!


Påskafton 2011 och 4 veckor kvar till bf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0