städtant,

Håller på att fixa och dona här hemma. Plockar och ändrar lite. Fördriver tiden nu när lilleman är på dagis helt enkelt.
Ska väl inte sticka under stolen att det går ganska så mycket lättare att städa utan honom fastklängd vid sina ben :)
Men det blir så tomt och långtråkigt utan honom ska jag säga er.
Första timmen är typ skön och avslappnande, men sen blir man bara helt rastlös utan sin huligan.

Han har gråtit och hängt sig fast i grinden de två senaste gångerna jag har lämnat honom. Gör ont i mammahjärtat då ska jag säga er. Man känner sig så elak och kall att bara lämna honom bakom sig och gå. Även om jag vet att det ledsna går över ganska så snabbt så gör det ont ändå. Min lilla huligan :)

Här var han minsann ingen huligan, utan bara världens sötaste lilla kille :)
(Min farmor alltså Lucas gammelfarmor stickade den pippitröjan till honom och då fick hon sticka efter en nallemall och ändå var den förstor i början. Så fatta så liiten han var. Vårt gos! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0