skakad hjärna,

Här ligger jag i sängen med en skakad hjärna.
Var hos doktorn för en stund sedan på mammas beordran och fick det bekräftat av farbror doktorn (som var en hon).Hon sa att jag ska vila och inte anstränga mig de närmsta dagarna. Och det är lättare sagt än gjort kan jag säga er! Haha :) Fast nu lagar johan mat iaf och Carro vaktar Lucas för jag mår verkligen bajs
, mår illa och har ont i huvudet och har världens Ondaste bula!
Så ska sluta upp med att dammsuga ett tag framöver känner jag, haha! ;)

Förutom att jag var så förbannat klumpig igår och dunka i huvudet. Så kom ju iaf Carro på besök! Vi hade en mysig och ganska så lugn kväll med god mat,dryck,film och mycket skratt!

Idag har jag och syrran vart på min favvoloppis här i stan och fyndat lite fint. Sen åkte vi alla ut till Riccardos och gick en sväng (såg två huggormar så vi gick tillbaka efter en bra bit) och käkade god glass. Sen mådde jag bajs och ville hem och vila, men då fick jag tid på sjukan och sen så hamnade jag här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0