helg och lite måndagsbestyr,

Då var helgen över och det känns väl lite sådär. Var i höganäs hela helgen och blev bortskämd med mat och lite extra Lucas bevakare. Dessutom åkte mannen & jag in till helsingburgo så jag kunde köpa mig lite nya skor och beställa en ny sulky till lillemannen :)
Dessvärre hade jag magvärken från helvetet hela helgen, på fredagsnatten hade jag så ont att jag grät och skakade, har aldrig haft så ont innan! Till och med värkar är lindrigare än den värken/krampen, så då fattar ni hur ont jag hade! Men men, det gick ju över till slut iallafall :)

Idag har jag handlat lite presenter till erica som fyller 18 på torsdag samt handlat kläder till Lucas photoshoot på onsdag.
Dessutom har jag betalat lite räkningar, fixat lite med försäkringskassan samt laddat upp lite bilder på fuji som jag ska beställa :)

Nu så ska jag strax sätta igång och plocka lite innan huliganen kommer hem från dagis. För då finns det minsann ingen tid för det!
DOCK så har jag ont i huvudet, drack nog kaffe försent idag. Så förhoppningsvis försvinner det snart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0