världs sämst,

På att blogga.

Har haft lillasyrran på besök fram tills igår, så har verkligen inte prioriterat datorn då.
Men vi har haft mysigt iallafall, vi har gjort allt från att ha ätit god mat, gått på stan och shoppat, kollat film, bakat och solat typ. Har gjort lite av varje :)
Alltid lika kul att ha mina syrror på besök hemma hos mig, och Lucas älskar det också. Mer uppmärksamhet till honom liksom ^^

Idag har hunnit med att diska, dammsuga, skurat toan och tvättat, nu är bara tvätten på torkning annars är allt klart. Har även bytt sängkläder, var lite för många välling fläckar på lakanet nu så det var dags!
Älskar förövrigt att gå och lägga mig i en nybäddad säng, nått av det bästa som finns! :)

Har även kollat lite jobb, men det finns inget som jag kan söka :(
Så det blir nog till att vara hemma i sommar också.
Men det gör väl inget direkt, inte på sommarn iallafall :) Har ju massa inplanerat ändå!

Vad som står mer på schemat idag är väl promenix ner till lekparken vid hamnen, då kan Harry leka av sig i minihagen medans Lucas kan få gunga lite. Om vädret håller i sig villsäga, är apkallt men solen lyser iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0