Oooh it's...wednesday,

Halloj!
Har precis plockat här lite här hemma, samt fixat ihop en liten present, Lucas ligger och vilar sedan en stund tillbaka. Så nu hade jag tid för bloggen!

Planer inför dagen var egentligen att ta en tripp till ÖF eller babycafét så Lucas får leka av sig lite med sina små kompisar. Dock verkar det bli inställt pga av sjukdom. Men vi får se..

Igår var Lucas Farmor här på besök under eftermiddagen, hon hade vart på kurs här i Halmstad så då passade hon på att hälsa på Luckyboy. Han fick dessutom lite fler böcker till sin bokhylla (nu har mitt barn på 11 månader mer böcker än vad jag någonsin har ägt typ. Blivande bokmal.se) något som var uppskattat igår när vi skulle läsa kvällsbok. Vi var först bara hemma hos oss och käkade lite middag innan vi begav oss ut på promenad i det fina vädret. Vi gick till rasthagen och lekparken så både Harry och Lucas fick springa av sig. Lucas raggade även upp en liten tjej!
Han bara gick fram till henne och spelade lite stöddig, petade på henne för att se om hon var något och ha, hon började gråta och sen gick han där i från, hhah! :P
Vi passade även på att gå ner till stan så Lucas kunde få shoppa en liten present till sin blivande flickvän som föddes i måndags kväll!
Den 23:e april 18:37 föddes Hampus & Malins lilla Alicia, hon var bara 47 cm lång och vägde 2705gr.
En riktig liten plutta! :) Vi i familjen är så glada för deras skull och ser fram emot den dagen vi får träffa lillan för första gången!
Jag gissade förövrigt på att bebisen skulle komma den 24:e och att det skulle vara en tjej. Så jag hade nästan alla rätt! ;)

Nu ska jag passa på att kolla på tv innan Lucas vaknar :)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0