en skär torsdag,

Hojhoj!

Sitter och bråkar lite med min lilla katta. Hon vill ha min cantuccini, meeen det får hon inte.
Fettokisse ^^ Sån tiggare är hon, äter som ett svin gör hon också. Helt galet, vilket hungerbarn hon är.
Dessutom skiter hon fan värre än en flodhäst och det luktar fan värre än en fyllebaj. Såatteja.
Men hon är pratglad och otroligt gosig, ska sova mellan mig och Johan när inte Lucas ligger där villsäga :)

MEN MEN, nog pratat  om katten.

Idag har jag vart på nån pop-up rea på Soda med fröken Malin. Är tydligen en fin affär här i Halmstad, dyra och fina kläder. Jag bryr mig ju inte direkt om märken och så( you know me) men jag följde med Mallan iallafall. Vid 10 när dom öppna så rusa folk in som idioter och slet och drog i dom stackars småkläderna, haha! Kan bara tänka mig vilket liv det är i sthlm  när det är typ 70% på Schutterman och sådana fiiiiiIIIiina affärer, fy fan! :D
Jag hittade en topp, men den drog någon ur min hand, tog med mig ett par jeans i farten istället utan att pröva dom först .Köpte dom bara för att dom skulle kostat runt tusenlappen men jag fick dom för en hundring. Bra deal! (dom sitter helt okej på benen, men dom gör dock så att magen ser ut som en ihopsnurrad nylonstrumpa och att lovehandelsen ser xxxlarge ut, men vad fan. Ett klipp är ett klipp!) Annars måste jag säga att det var mest fula kläder där. Eller ja, dom föll inte mig i smaken eller stilen direkt ^^
Men nu har jag en Soda-påse iallafall som jag kan skryta med, eheh! ;)
Därefter gick vi vidare till h&m där jag köpte mig en skär/svartprickig bh, dagen till ära så att säga. Kostade bara en femtiolapp, bra deal och dessutom passade den mina sladdriga vårtpåsar!
Och efter H&M gick vi vidare till åhléns och köpte ett par solglasögon till Lucas som jag tyckte var tuffa men som han hatar. Hur får man ett barn att bära solglasögon?!
Han ville bara ha den där jätte Alfonsgubben med sig hem, men det gick inte jag med på. Den ska han få i födelsedagspresent istället (Min fina kajsa gav Lucas en Alfons bok samt en Alfons skallra när han föddes och han ÄLSKAR verkligen dom).

Därefter begav vi oss hemåt. Går inte att shoppa med Lucas längre, speciellt inte om man är själv. Han blir så fort uttråkad och blir helt galen, han ska absolut INTE sitta i vagnen.
Den ungen och hans tålamod alltså...

Här hemma har jag bara bakat en sats med knäckebröd och lagt Lucas för lite fmvila.
Han lär väl vakna strax så det är bäst att dricka upp kaffet i godan ro!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0