städdag,

Hej på er!

Hade fullt upp igår så orkade inte blogga, men kör jag på en snabbis..

Har städdag idag och har hunnit med att dammsuga, damma och skura toan. Nu är det bara disken kvar, men fick ta en lek & amningspaus med Lucas.Nu har lilleman somnat iallafall och då så passar jag på att sitta här en minut eller två ;)
Sen i eftermiddag från klockan fyra till tio har jag tvättstugan också. Bra att ha torsdagar som städ & tvättdagar, då slipper man tänka på allt sånt husligt på helgen och kan bara ägna sig åt en massa mys.
Måste hinna laga mat idag med och eftersom Johan tar helg idag tänkte jag köra på spareribs med lite stekta grönsaker och nån kallsås till, ELLER NÅTT! :)

Nu ska jag iallafall lyssna vidare på min ringadingdingding spellista på spotify och diska så svampen ryker och sen efter det njuta av en kopp kaffe som den koffeinhora jag är :)

Förövrigt vaknade jag upp med jordens mjölkstockning, särskilt i min ena patte. Lucas hade inte ätit på hela natten och så vi hade haft uppe ventilen så det hade väl dragit lite kallt på boobsen. Hade fan kunnat klubba ner någon med mina stenpattar. Men men, det var bara att se till att herrn fick suga ut det och så gick det bort sen :)

See ya later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0