mörk torsdag,

God kväll!
Skriver en snabbis enbart för att min lillasyster tvingar mig, såatteee ahh.

Så hmm... Jag får väl skriva om att jag, johan och lucas var på baby café igår.
Kul tyckte nog Lucas eftersom han fick titta på så många bebbar, sen hade dom fina leksaker att titta på också.
Dessutom satt vi i ring och sjöng & dansade en sväng med, det var också lattj0! Sen bad vi bön också. . Men de fattade han nog inget av, haha :)
Ska dit nästa onsdag med tänkte jag!

Idag har jag annars bara promenerat med Harry & Lucas, tagit hand om en sjuk Lucas och haft min Farmor alltså Lucas gammelfarmor på besök. Jag fick hemmagjord saft, och då fick hon hemmagjorda kakor. Bra byte :)
Efter att hon åkte hem så passade jag på att baka kärleksmums medan lilleman sov. Så gooottt. Ska pröva på att göra morotskaka nästa gång ^^

Ikväll är Harry hos min faster. Han ska sova där inatt och vara där under dagen imorgon eftersom jag ska till ullared med lucas, B-M och Jennie. Johan ska ju jobba så då passade det bra att åsa kunde ha honom.
Känns konstigt att inte höra hans abnormt höga snarkningar vid min fotände. . Men det är nog bra för honom att komma hemifrån lite och slippa oss och få umgås med en annan vovve.

Nu måste jag sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon. God natt :)


Förövrigt har både gårdagen och idag varit så oerhört sorgsna dagar.
Syftar då på Stefan Livs otroligt tragiska bortgång. Blev helt förtvivlad när jag fick höra om denna hemska händelse! Är man ifrån Jönköping eller jkpgs området vet man vilken otroligt omtyckt kille detta var.
Inte bara som hockeymålvakt och idol utan också som medmänniska! Han var duktig på isen och presterade mycket, men samtidigt hade han humorn och hjärtat där. En hyvens kille helt enkelt!
Man har haft honom som idol och tonårskärlek (bilder på honom fanns fastklistrade på garderobsdörrn hos de flesta antar jag inkl mig) och man har följt hans framgång. Men det är inte det faktum att vi har förlorat en stor hockeyikon som är det sorliga..
Det otroligt hemska och fruktansvärda i denna tragedi är att någon har förlorat en vän, en son, en bror men framför allt så har någon förlorat sin man och själsfrände och två små fina pojkar har förlorat sin älskade pappa!
Alla mina tankar och min kärlek gick till familjen Liv igår, det gör dom visserligen fortfarande idag!
Och eftersom jag inte kunde åka upp till Kinnarps arena och tända ljus och fälla tårar för att hedra hans minne, så gjorde jag det här hemma istället.
Jag är liksom dom flesta fortfarande chockad och vill inte insé att det är sant..att han är borta. 


Kommentarer
Postat av: Anita Abrahamsson

Tack för i går!

Hoppas att ni får en fin dag i Ullared och att det inte är för mycket folk. Det är ju inte löne,barnbidrag eller pensionsdax i dag, så vi får hoppas på det bästa.Hoppas att ni hittar några fynd också.

Vi hörs senare.

Kram

2011-09-09 @ 08:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0