Light my fire,

God kvällsingen!

En riktigt seg onsdagskväll här hemma hos familjen Axell/Ling om man säger så.
Lucas ligger på sin teddypläd på golvet och pratar för sig själv medans Harry ligger och sover i sitt fönster. Jag och mannen sitter ner gosade i soffan framför idol och ska strax avnjuta en kopp thé.
Dock har dagen annars vart rätt hektisk!

Har försökt plocka här hemma, promenerat med harrysen, samt sorterat lite lucaskläder. Har även vart på babycafé med Lucas och efter det haft besök av Johans syster och deras faster & hennes man. Efter det kom även min faster förbi en snabbis :)

Det var hur mycket bebbar som helst på cafét idag. Nästan lite för mycket tycker jag, blir nästan för stökig miljö för kidsen tycker jag. Men, barnen brydde sig nog inte ett skvatt egentligen utan lekte på som bara den med vissa små undantag för lite bråk om leksaker eller lite för hårda klappar osv ;) Lucas tyckte det var jättekul i början iallafall men sen vid fikat kom tröttheten ikapp honom så vi tackade för oss lite tidigare än väntat.

Han tog sig en powernap i vagnen så han var lagom pigg och glad inför vårt fikabesök som väntade på oss här hemma. Efter att alla hade åkt hem så gick vi och la oss i sängen för att vila liiite. Slutade med att jag och Lucas sov i 3 timmar, hahaha! :) Får väl se om jag somnar i kväll bara?

Hade behövt ta tag i disken nuuuu - men jag orkar inte!
Får väl ta det imorgon bitti istället.
Nu ska jag dricka upp mitt thé!
Baibai


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0