husmor,

Jag har bakat American cookies med vit & ljus choklad till mannen och gjort puré på sötpotatis till lillkillen.
Båda hanarna har redan gluffsat som troll :)
Sprang även ner till Babyproffsen för en stund sedan och köpte en Näsfrida nässug och nässpray då dom hade erbjudande på det. Lika bra att ha en rejäl sådan, eftersom dom riktiga förkyldningstiderna snart är här. Och då kommer inte den baby nässugen jag har funka, den är för snorbusar typ.

Tänkte ta och svepa igenom lägenheten med dammsugarn nu medan johan är ute och springer och Lucas sover.
Sen ska jag börja med maten - Potatisbullar med bacon & blodpudding. Får se om jag kan äta det, för det gick minsann inte ner när Lucas låg i magen.
Efter det får det bli promenix med hunden och sen kanske en sväng förbi Jennie för att hämta lite kläder till Lucas.

Ja, såhär ser min eftermiddag ut :)
TJING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0