by night,

God kvällsingen :)

Nu ligger alla mina grabbar och sover som stockar, men jag var inte tillräckligt trött för att kasta in handduken för kvällen. Tänkte ta och kolla på det sista avsnittet av True blood och ta en kopp thé och gosa ner mig här i soffan innan jag intar sängen.

Eftermiddagen har mest bestått av bus med lilleman, lite matlagning (för oss vuxna fick det bli kyckling med vitlökssky och potatis & stekta grönsaker i ugnen med färsk timjan och citron olivolja medans Lucas fick majspuré), promenix med harryboy och sedan lite mys framför tv:n med tända ljus och en kopp thé. Mysig dag som har tillbringats här hemma för det mesta.

Nämen sååatteeejaa, det var väl det hela för ikväll ^^


Hittade en bild på facebook som jag inte sett innan på en liten Lucas i Morfars ena mustang :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0