22 grader kallt,

God förmiddag!

Ligger med Lucas i sängen och busar runt lite, eller ja. Han bökar runt i sängen och pratar på , jag svarar honom ;)
Vi har precis ätit frukost och innan dess tog vi harry på en promenix i ösregnet. Måste införskaffa gummistövlar till mig själv, converse är värdelöst på vattenfyllda gator.

Idag ska jag till Mvc för efterkontroll. En väldigt sen en, jag vet. Men eftersom min bm i mullsjö blev sjukskriven när jag hade min egentliga tid så blev det försenat, ännu mer tack vare flytten. Men men, idag ska jag få muffen undersökt iallafall! Intressant för er att veta, jag vet! ;)
Min faster ska passa lucasen under tiden, för Johan lär nog inte hinna hem från jobb.

Förövrigt så är jag grymt avis på min mamma, pappa och lillasyster som är i Serbien hos min mammas släktingar just nu. Det är 30 grader varmt där nere! Vi har 15 med blåst och regn, jäkla västkust höstväder :(
Men dom har ju inte bara semester, utan fixar med massa praktiska saker efter morfars död. Och jag myser hellre med min högljuda son i vår 22 grader kalla lägenhet (som vanligtvis brukar ligga på 26grader) än att svettas hela dagarna i ända ;)

Nu vill lucas leka, bäst att underhålla busen :)
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0