kaffe är bra,

Hej!

Sitter här och surplar en massa kaffe medan Lucas ligger i sitt babygym för en gångsskull. Inte för att han är så nöjd kanske, men där får han ligga tills jag har druckit upp kaffet iallafall.

Förövrigt så sov inte den lilla krabaten någonting i natt typ, vet dock inte riktigt varför faktiskt. Han var inte direkt snorig eftersom vi hade sugit ut allt innan han skulle somna, och feber hade han inte heller, blöjan var rätt så torr med. Försökte med att erbjuda bröstet, tutten och vagga honom och det funkade stundvis. Men efter cirka en timme vaknade han igen. Det är inte lätt att vara liten och sjuk :(

I morse när jag gick upp och kollade mig i spegeln så möttes jag av ge-kås påsar under mina ögon. Helt sjukt vilka påsar jag hade! :D Fick sån panik så jag började sminka mig direkt för jag såg så sliten ut, haha!

Lucas har iallafall sovit en timme nu på förmiddagen, och då fick jag passa på att diska upp gårdagens disk och plocka här hemma (detta eländiga jävla plockande).
Då kan iallafall inte Johan klaga när han kommer hem. Inte för att han brukar göra det, för då vet han att jag inte lagar någon mat till honom ;)
I eftermiddag ska vi iallafall ut på stan när Johan kommer hem från jobb, presentjakt till Uffe som gäller!
Måste handla till min mamma & storasyster som fyller år nästa vecka med egentligen. Men en person i taget får vi köra på :)

Ne nu kallar Lucky på mig! Ciao


Sjukling!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0