höstrusk,

Usch, vilken grå och ruggig höstmorgon vi har idag.
Sitter med en kopp thé & lyssnar på jazz (hahah) och strax ska jag hoppa in i duschen :)
Skönt att ha en lugn stund innan den lillemannen vaknar och vill ha all uppmärksamhet!

Första morgonen sedan Johan började jobba som vi har kunnat prata lite med varanadra innan han  har åkt iväg. Han börjar vanligtvis senast 6 och då är inte jag uppe! :D
Men idag ska han iväg och göra en massa jobbiga tester någon annanstans, som vi får hålla tummarna för att han klarar!

Idag står en fika med lite nya bekantskaper dvs 3 trevliga mammor & deras söta små kids på schemat och sen i eftermiddag har jag tvättstugan. Seen har jag inte planerat något mer!

Ne, nu kallar duschen känner jag!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Fann dig ;) Tack för trevligt fikasällskap idag :)

2011-10-06 @ 13:44:36
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0