Hipp hipp hurraaa,

På min mammas födelsedaa!
Och Lucas 5 månaders dag! ;)
Det ska vi minsann fira ikväll eftersom pappi,mutti & lillasyrran kommer hit över helgen. Myyys! :)

Vårt bredband var typ kaputt igår, så jag kunde inte uppdatera bloggen. Inte för att jag hade så mycket tid över till den ändå, men iaf! Jäkla FELIA!

Hade iallafall fullt upp hela dagen igår, eller jag hade något att göra hela dagen rättare sagt.
Jag hade tvättstugan på morgonen.
Fick även besök av finaste Tora & Tess och deras sötnosar Viggo och Meja, blev en liten playdate för kidsen så vi mammor kunde ta oss en kopp kaffe och prata på medans barnen lekte.
Harry ville också vara med och leka med barnen på ett hörn, eller ja, han ville pussa på dom.
Efter deras besök hann jag med en snabb dammsugning av lyan innan det var dags att bege sig till BVC för lite vägning, mätning samt 5 månaders vaccinationen. 
Lucas var jätteduktig och grät bara av ena sprutan, men lugnade ner sig rätt snabbt ändå :)
Efter Bvc åkte vi vidare till Willys så jag kunde handla lite mat tills idag ( ska ju förhoppningsvis bjuda på 3 rätters middag ikväll). Efter willys så åkte vi hem så jag kunde slänga i mig lite mat i magen innan jag traskade ut i höstmörkret med Harry på en kvällspromenix.
När jag sen var väl hemma så tog jag och Lucas en långdusch ihop, innan vi kurade ihop oss i soffan framför tvn. Kollade på det tredje avsnittet av American Horror Story. Tycker inte serien är läskig utan den är jäkligt sjuk och creepy liksom. Efter andra avsnittet var vi fast i serien trots att man inte hänger med i allt som händer, men nu väntar vi med spänning tills det fjärde avsnittet släpps!
Innan läggdags fick Lucas lite alvedon eftersom han började bli varm och sen efter det somnade vi alla rätt fort efter en hektisk men mysig dag!

Nu sover min lilla korvgubbe och jag tänkte börja förbereda kvällens dessert och förrätt om jag hinner.
Jag kan inte skriva vad jag ska laga eftersom min nyfikna mor lusläser min blogg och jag vill inte att hon ska få reda på något i förväg :)

So long!


hahaha, min mamma & jag!
(jag älskade öl även som bebis, så fick jag suga på flaskan var jag nöjd)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaha, och där kom jag på att min tvättid började för 2 timmar sen! :p Vad otroligt söt Lucas är förresten! Har tänkt kommentera flera gånger, men det glöms alltid bort.. :p Får jag klona en när det är dags för mig kanske? ;)

2011-10-21 @ 18:00:45
URL: http://ida-hakansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0