hello harry brown,

I kväll har Lucas vart en riktigt glad kille, haft riktigt mycket energi! Att han har haft 3kg snor i näsan har han inte brytt sig ett dugg om. Förutom när vi har behövt suga ut det, då är han minsann ingen glad unge! Finns det någons barn som är snäll när man använder nässug på dem? Lucas blir verkligen helt galen och har redan lärt sig att när den kommer fram, ja då ska man vända bort huvudet och vifta på armarna! :P
Hoppat i gungan som en dåre har han gjort ikväll, kollat på Harry när han har legat i sitt fönster och försökt dra i hans päls!
Nu ligger han och resten av grabbarna och sover iallafall. Jag har precis kollat på Grey's och ska fixa med Johans mackor inför morgondagen OCH kolla på Body of proof tänkte jag:)




Hahaha, jag älskar Harrys min på denna bilden! Man riktigt ser hur förbannad
han är på mig för att jag tog upp Lucas till hans "vilja-vara-ifred-plats".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0