hejja mamabear,

Det är bra med dåligt väder ibland.
Har hunnit med att leka en massa med grabben, kollat på "Drömmen om ett barn" medans han vilade, bakat havrekakor doppade i choklad samt vikt och sorterat den rena tvätten.
Har även börjat förbereda middagen, korvstroganoff med ris får det bli idag!
Jag är en duktig mama!

Hahah, förresten var det bara jag och johan som tyckte det var lite läskigt igår på det okända eller är vi helt enkelt chickens ? Jag hade fan bajsat ner mig om jag hade råkat ut för det som den familjen gårdagens program handlade om råkade ut för. Johan vågade inte ens se på Medium som började efter, utan bytte till Svärföräldrarna från helvetet! :D Min man har nämligen börjat bli en liten räddhare den senaste tiden, visste inte att han var en sån fegis i grund och botten! Men jag älskar honom ändå♥
I kväll ska vi iallafall börja kolla en ny amerikansk tv-serie som heter American Horror Story, har hört & läst att den ska vara skitläskig och bra. Endast två avsnitt har släpps, så vi får väl se om det är någonting att ha?!
I hope so!

Nu ska Lucis på mellis få sin namnsdag och allt!
Den 18:e oktober är Luc(k)as dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0