fikapaus,

Jag hann inte bli så uttråkad eftersom min faster ringde och erbjöd sig att ta med sig Harry på en promenix på hundstraden. JA TACK sa både jag och Harry!
Blir inte att man ger hunden så mycket uppmärksamhet nu när man har bebbe, så en promenad med en annan vovve är ju toppen!
Och så bestämde vi att vi skulle ta en fika efter att dom hade rastat färdigt hundarna.
Så under tiden Harry var ute och rastade fläsket så hann jag leka med Lucas och prata lite med Johan som kom hem från jobbet.

Så när Åsa, Palle & Alice hade promenixat färdigt med hundarna, kom de upp med gott fikabröd som vi avnjöt till en kopp kaffe. Dom lämnde även morgon/badrocken till Lucas som vi hade bett dom köpa åt honom på Ullared. Och eftersom Lucas är så vansinnigt bortskämd fick han även en svart dreggellapp med vita stjärnor på och en jättesöt röd/vit snobbentröja. 

Så det blev en trevlig fikapaus i vad som annars hade vart en långtråkig onsdag. Men nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska laga till middag idag. Är inne i en sådan fas där jag har nada inspiration till matlagning... . . Får se vad som hittas på. Nått vegetariskt kanske?



Lucas i sin nya morgon/badrock :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du måste testa mitt recept på spenatlasagne, så jääääävla gott! :)

2011-10-12 @ 19:56:51
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0