effektiv,

Gick upp vid halv sju idag. Kunde verkligen inte somna om, så det var bara att stiga upp och ta mig en kopp thé eftersom det var så satans kallt här hemma.
Hade tråkigt efter 5 minuter och bestämde mig för att prova på att baka piroger - liiite överambitiöst klockan sju morgonen, jag vet. Jag hann att göra degen och fyllningen innan Lucas vaknade vid åtta snåret, så det var bara att agera pirogbagerska och lektant på samma gång så att han skulle vara nöjd.
När alla pirogerna vart färdiga så gick vi ut med Harry en sväng, efter det dammsugade jag av lyan så gott det gick och sen tog jag och lilleman en dusch ihop.

Nu har jag och mannen tagit varsin pirog till mellis och sen avnjutit en kopp kaffe.
Tjaa, det är vad jag har gjort hittills idag. Får se vad dagen bjuder på mer?

OCH nuuu vaknade Lucas, så det blir till att ge honom lite mellis också så att han håller sig nöjd och belåten. Äpple/mangopuré får serveras idag :)


Nyduschad kille häromkvällen med backslick - såå sjukt sött!


Tuppkam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0