bajs,

Hahahha glömde skriva om en rolig incident som hände igår kväll.
Precis innan jag skulle ställa mig i duschen så skulle Johan byta på Lucas som hade bajjat.
Han hade lagt en rejäl en och eftersom han hade suttit i sin gåstol så hade det tryckts upp lite på ryggen.
När johan väl stod vid skötbordet och fick se vilken bamsebajs det låg i blöjan fick han lite smått panik och ropade efter mig. Jag sket i det först eftersom det är ingen som hjälper mig om dagarna.. Men sen så skrek johan verkligen efter mig och jag fick komma.
- EMMA KOM OCH TA HAN DÅ!!! JAG HAR BAJS PÅ FINGRET! *Kväljning*
- Men torka bara av det med en våtservett...?
- *kväljning* JAG HAR BAJS PÅ FINGREEEEEET!!!! *kväljning*kväljnig*kväljning*

Hahaaha, så det slutade upp med att jag fick torka bort allt bajs. Men kul var det att se mannens panik :)


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

hahaha det där har jag varit med om också, jisses vad kräkmagade män är. Lite bajs har väl ingen dött av? ;)

Andreas brukar tom slänga in Viggo i duschen och duscha av bajset så han slipper att vara allt för nära. Ha!

2011-10-23 @ 10:42:20
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahaa detta hade kunnat hända i vårt badrum! Min sambo Johan är likadan. Som jag skrattade åt detta! (han med)



//anna

2011-10-24 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0