wiggle wiggle wiggle - yeah!

Lucas förmiddagsvilar och jag har tråkigt.
Och påtal Lucas. Nu måste man ha koll på honom heeela tiden, för han vänder sig om på mage och försöker "krypa" iväg så gott han kan. Får typ byta blöja på golvet nu, för han försöker "krypa" iväg från skötbordet också.Ända säkra stället är väl hans spjälsäng, där kan han inte komma så långt :)
Han ser ut som en liten söt mullvad när han bufflar omkring, haha :)

Förresten så vill jag åka på SRF nästa sommar. SÅÅÅ MÅNGA BRA BAND SOM KOMMER SPELA!
Johan skulle aldrig vilja åka dit, han har inte samma musiksmak som mig. Hahaha, alltså verkligen inte!
Måste komma på hur jag ska få honom att vilja följa med mig dit nästa år. För jag vill se Mötley, Blue öystercult, Danko Jones och Lynyrd skynyrd!
Får väl ge honom en biljett i födelsedagspresent, då kan han inte säga nej! ;) Hahaha nedå, så ego ska jag inte vara. Men drömma lite om det får man ju :)

Och nu skriker Lucas!
Hejs!




Me and Luckyboy innan morgonpromenixen med Harry. Tur att båda inte ser förvånade ut!


TjurLucas ignorerar mamma och låtsas kolla på Harry :)


SURIS!


Hej!

Kommentarer
Postat av: Ericaa

Sa ju att du skulle passa i rött!!

2011-11-02 @ 11:30:35
URL: http://ericaaxell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va fina ni är mina älsklingar:)

Ny färg på håret, det va snyggt.

Puss Mamma

2011-11-02 @ 11:46:22
Postat av: Tora & Viggo

Love your hair!



Och titeln, hahahah vad jag skrattar till den videon varje dag. Vi går runt och juckar här hemma och sjunger lite om dagarna. Normalt.



Nu jäklar är det mycket att göra med jobb hit o dit men på måndag är jag ledig och har bokat in en träff med Tess, vill du haka på då?



Kramar

2011-11-02 @ 19:06:25
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om American Horror Story? :)

Postat av: Ericaa

Måste bara påpeka att den bilden när lucas är sur är han grymt lik dig, haha :D

2011-11-09 @ 21:27:06
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0