update,

SÅ, nu har jag lagat mat och bakat och diskat så att svampen nästan har brunnit! ;)
Gjorde en stark wokgryta med ris till och sen gjorde jag en morotskaka plus några morotsmuffins.
Och eftersom jag är på G just nu, tänkte jag även börja slå in lite julklappar. Fick en sån julkänsla eftersom de luktar jul här hemma :)

Lucas som har vart tjurig hela dagen i princip, är nu en riktig liten solstråle. Står och hoppar och skriker för full hals i sin hoppgunga. Gulle!

Och från det ena till det andra...
Imorgon tänkte jag ge mig ut på presentjakt till Johan. Både en födelsedag och farsdag nalkas ju för honom. Får se om jag hittar något eller om jag bara får ideér.. :) Sen får det nog bli en besök till babycafét så lilleman får "leka " av sig lite :)


Tjurig Lucas!

Mellis!


(riktigt bra & prisvärd haklapp som vi använder flitigt här hemma, köptes på gekås för 24.95:-)


Det var detta Lucas fick av sin gammelfarmor häromdagen. We love it!


Wok på G! Efter en burk med kokosmjölk och några skedar sambal så var det kLart!

Kommentarer
Postat av: Ericaa

Nej, jag dricker det för att kunna skita! HAHAH!

2011-11-02 @ 17:00:43
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0