snobben,




Idag har Lucas på sig Snobben kläder.
Tröjan har han fått av "gammelfaster" Åsa och byxorna har han fått av farmor.
Jag har alltid älskat Snobben. När jag var liten kollade jag i stort sätt sönder min enda Snobben-vhs, när jag blev liite äldre samlade jag på snobben klistermärken och när jag blev ännu äldre så skulle jag ha snobben bh och trosor and so on. Har alltid tyckt att han är såååå söt och rolig! Han och woodstock var mina favvisar. Så självklart ska lilleman få ha lite snobbenpaltor på sig :)
Dessutom är han lite lik lille Karl, hah! :D 


Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaha ååh, jag smäller av! Gullunge

2011-11-25 @ 17:32:16
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0