redhead,

Jag borde ta tag i mitt liv just nu.
Johan ligger och vilar med Lucas och harry är nypromenixad.
Jag har precis druckit kaffe, men är trött & seg ändå.
Borde ta tag i eftermiddagen och laga mat och baka (finns inga kakor i varken frysen eller skafferiet).

Har förövrigt börjat ge Lucas lite matigare pureér nu, såna som är anpassade från 5 månader och uppåt. Kalops tyckte han inte om alls (vilket inte jag heller gillar), försökte med några små skedar i några dar. Men det föll inte i smaken. Men kyckling & majs däremot var en succé! :)
Nu förtiden äter han 1 portion gröt till frukost, sen får han någon fruktpuré och kanske några majskrokar till mellis och sen någon "matigare puré" till middag, därimellan slurpar han lite boobiemilk också. Så god aptit har han iallafall! :)

NEPP - NU SKA HÄR LAGAS WOK OCH SEN SKA DET BAKAS (förhoppningsvis)!
Behöver peppa mig själv lite, haha :)


Förresten.. Idag blev jag rödhårig.
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Najs med redhead :)



Sv. Ja att jag blev snopen ;)

2011-11-01 @ 18:36:26
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0