kaaaaaaaaaaaaallt,

Ni ska känna mina fötter. Dom är fan som isbitar.
Hur kallt som helst i lyan idag, bara 18 grader!
Känns som när man bodde hemma i mullsjö i frysboxhuset.Saknar min varma vattensäng som jag hade där väldigt mycket just nu..
Även att jag & Johan har lagat mustig köttfärssoppa, plus bakat bröd till den och sen druckit thé efter det så fryser jag fortfarande.

TILL OCH MED MIN NÄSTIPP ÄR KALL!


Förresten.. Johan skulle natta Lucas innan (vi har försökt börja hålla på tiderna, så han kommer in i en bra dygnsrythm nu när han har börjat äta mer oså) och det slutade med att han nattade sig själv också tydligen. Jag fick inte ens ett god natt, buhu...
Jaja, sängen kommer va varm när jag går och lägger mig iallafall. Och då ska jag lägga mina kalla fötter på Johans mage som hämd.. ehehee, jag vet att jag är störd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0