Dancing in the dark,

Hej Sverige!


Idag är det måndag och vardagen rullar på som vanligt, lilleman ligger och fmvilar nu iallafall.
Har haft en mysig helg i Höganäs som vanligt. Vi blev bjudna på god mat och Johan fick massa fina presenter av oss alla.
Lucas njöt av all uppmärksamhet som han fick 24/7. Dessutom fick lilleman pröva på att bada jacuzzi.
Mycket uppskattat av den lille fisken :)

I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten och sen vill Johan att vi ska baka lussekatter när han kommer hem från jobb. Jag är mindre sugen på detta kan jag säga..Och där i mellan ska vi betala lite räkningar, storhandlingen avklarade vi igår :)

Nu ropar lilleman efter mig.
Blev visst bara en snabbbloggning :)

P.s.
Jävla Berit, hon har smutsat ner mina fönster till max - man ser inte ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0