clementin,

Idag skalade jag en clementin och gjorde små bitar av fruktköttet och gav till Lucas som mellis.
Underbart gott mellanmål tyckte han! Dock lite surt, för han satt och väste som en orm i bland och skrynklade ihop hela ansiktet. Sötis!! Men clementin & majskrokar var ett uppskattat mellismål iallafall, dessutom fick han öva sina tuggmuskler lite också:)

Kom annars in från en runda på stan för en liten stund sedan. Jag & Lucas har letat efter födelsedagspresent till hans kompis Viggo som ska ha 1 års kalas på lördag :) Men vad ger man till en liten kille som redan har allt? Jag hade ingen aning och fick beslutsångest, så jag la fram massa olika alternativ framför Lucas, så fick han välja. Det är ju trots allt hans kompis som fyller år! ;)

Nu blir det till att laga lite maut. What to do then?
Det får vi se.. Köttgryta kanske?
Vi får helt enkelt se vad som finns i frysen och kylen :)




Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

haha vad underbar du är! Du behöver inte köpa något har jag ju sagt! :) Du får vara snäll med dina utlåtanden om mina bakverk Fröken Bagare, jag är inte så grym som dig. ;)



kram!

2011-11-09 @ 22:58:40
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0