adventsfint,

Har fixat och donat här hemma och har nu fått till lite adventsfeeling i lyan.
Bara ljusstakar eller stjärnor i fönstrena som fattas :) Men dom kommer, har inga än så ska snylta några av mamma hade jag tänkt mig ;)

Såhär ser det ut hittlls. Inga bra bilder vill jag påstå, ser mest fattigt ut på bild. Men i verkligheten är det fint. Vad tycker du, mamma? ( och ni andra med förresten) ;)


Julstjärnor i krukorna och nya kuddfodral. Tänk en adventsljusstake i mitten av fönstret ist för lampan ;)


Fyndade dessa idag på netto, 39:- styck. Love them!
(fanns hissgardin i samma mönster, dock var dom för korta för mitt fönster:()


Fina julstjärnor med många grenar & blommor :)


Nya spetsgardiner i sovrummet. Ser verkligen hemskt ut på bild, ser så mycket finare ut i verkligheten!
Tänk även här en stake i fönstret ;)


Ett litet adventsarangemang jag gjorde innan, plus nya mörkgröna bordstabletter.
Ser också
mycket finare ut i verkligheten, dessutom har jag hängt upp röda gardiner i köket som matchar allt detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0