Ideal family,

Nu har jag inte bara en sambo, vovve och bebbe på väg utan även också en kombi.
Fy fan vad gammal jag känner mig! :D
Men de är en saab 9-5 så det är ju inte riktigt en äkta svenssonbil. Så dom tre v:na (villa,vovve, volvo) har vi ju inte riktigt än ;)
Har även införskaffat oss ett babyskydd av märket Acta Graco till plutten idag, så nu har vi typ allt till h*n!
Förövrigt om någon känner nån som vill köpa en bil, så kan ni ju tipsa om min "gamla" saab.
Kalasbra bra bil och fin är den också, hade gärna haft kvar den om det inte var för att vagnen knappt går in :P
Länk till vår annons på blocket:
http://www.blocket.se/jonkoping/SAAB_9_3_2_0t_33562941.htm?ca=17&w=1 <----
Nepp nu ska jag ut och traska med HarRY!
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0