slappedag,

Hejsan hoppsan!

Idag är det en riktig slappedag, en tråkig sådan också för den delen. Är ledig, vilket är awesome men de finns inget att göra så det är inte så himla kul direkt. Meneee, jag kunde haft det mycket värre så jag ska inte klaga utan njuta av att inte göra någonting :)

Förövrigt så har jag, Johan & Harry har vart nere i skåne hela helgen och blivit bortskämda av Johans familj.
I fredags kväll när vi kom dit så blev vi bjudna på en mycket god tre rätters meny som B-M hade lagat och sen blev det att ta igen 2 månader med massa prat innan det var läggdags :)

I lördags hade vi saker att göra hela dagen, vi var ute och promenerade i det underbara vårvädret (dom har absolut ingen snö på backen utan bara massa snödroppar och andra vårblommor istället) med Harry. Sen var vi och köpte hundmat, efter det blev vi bjudna på fika hos Johans faster och farbror och när vi hade vart där ett tag så gick vi in till johans hus och tog oss en behövlig eftermiddagsvila. Efter det blev det fika igen och sen blev det till att göra iordning sig innan Johans pågavänner skulle komma på besök. När alla pojksen hade kommit så bidde det god middag och sen efterrätt på det (självklart en heldel alkohol för dom som inte var gravida) och sen avslutade vi kvällen med att spela spelet " Med andra ord". Mycket trevlig kväll, särskilt för Johan, att träffa sina vänner gör han ju inte allt för ofta sen han flytta ihop med mig liksom :)

Igår packade vi bara ihop våra saker och blev bjudna på god lunch innan det var dags för oss att sätta oss i bilen och bege oss hem mot shitlake igen. När vi vl var hemma så tog vi det bara lugnt och hde det mysigt innan Johan skulle sätta sig på tåget upp till kvarn igen.
Dock så har HArry & jag sovit hemma hos min familj i natt för det skulle komma massa män hem till mig idag mellan 7-16 för att installera tv & bredband och då vill inte jag vara hemma! Vad ska man göra dom åtta timmarna liksom, flasha boobsen?! Nee, då har vi det bättre här då vi inte behöver göra ett skvatt mer än att titta på tv^^

Ikväll blir det bara lite mys framför tv:n, så ni vet detta.
Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0