Put on your dancing shoes,

Hej!

Vilket fint väder vi har idag, blåsigt dock, men solen lyser och då klagar inte jag!
Jag lyckades även få på mig mina converse idag, lite jobbigt kan jag erkänna att det var att få på sig dom.
Mina fötter är ju lite svullna nu för tiden om man säger så. Tur att jag töjde ut dom lite i egypten förra året när jag svullnade så när jag och kajsa var i luxor och kollade på karnaktemplen,  då var fötterna inte små ska ni veta hah! :)

Jag har iallafall vårkänslor idag!
Sol, converse och en ful vårjacka (den enda jag får på mig) - awesome ju!
Finns dock ett minus med detta vädret och det är att Harry drar in så jääääävla mycket grus och smuts i sin päls för att det är så blött och smutsigt på marken nu när det töar. Han drar fan in lika mycket som en stor schäfer känns det som. Dammsugarn och badkaret får användas flitigt hos mig tack vare honom. Meeen, de kan ju inte han hjälpa, älskar han ändå!

Idag ska jag på sista föräldraträffen, både skönt och lite tråkigt. Skönt att ha nått att göra på tisdagskvällarna även om man kanske inte har lärt sig så mycket utan pratat om det man redan visste.
Känns som man lärt sig mer från dom andra föräldrarna än av det barnmorskan har tagit upp. Men men :)

Nu tänkte jag strax gå och laga till lite lunch, börjar fan bli hungrig nu eftersom jag vakna redan vid sex och åt frukost vid åtta liksom :p

Hejs!



Så här ser magen ut idag.



En förbannad Harry :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0