100 år senare,

Hella hej på er!

Känns som det var evigheter sedan jag skrev, vilket det iofs var men men..
Min nyopererade och utråkade lillasyster passade på att att fixa om min design och header, vilket behövdes så det är jag tacksam för! ^^ 

Jag har iaf vart så in i helvetes bajs sjuk att jag trodde att jag skulle dö där ett tag.
Fick fan allt på en och samma gång. Influensa med 40 graders feber, hosta, 1000 kg snor, stämbandsinflamation, nässelfeber och ja sen lite sammandragningar på det så jag fick ta mig en tripp till förlossningen.
Nu har jag "bara" kvar lite bihålsinflamation och tan,dvärk!? Jag har aldrig haft problem med vare sig mina bihålor eller tandvärk, men klart jag har fått det nu. Allt på en och samma gång som sagt.
Vill bli frisk nununu!
Känns som att allt blir mycket värre när man är preggo.

Första veckan pendlade jag bara imellan sängen och soffan samt badkaret.
Förra veckan så jobbade jag faktiskt 5 hela dagar fast jag inte var helt kry, duktigt av mig.
Men fyfan vad död jag var i söndags, kunde knappt stå när jag jobbade på ikea.
Denna veckan blir det ju bara 1 dags arbete, så det kunde jag allt härda ut..

Annars så var jag hos barnmorskan förra torsdagen och kollade så allt såg bra ut med mig och bebis.
Tog blodprov, blodtryck, kisseprov, mätte magen och lyssnade på bebis hjärtljud. Ja, det vanliga villsäga..
Men allt såg finemang ut, så det var ju jättebra! :) Dock så var väl inte vikten så mycket att hurra för, men min bebis vill ju att jag ska gå upp i vikt som dom säger ;)

Tjaaa.... Idag har jag vart ledig och passat på att tvätta, plocka och småfixa lite hemma.
Och sen vid fem ska jag på föräldragrupp som vanligt. Så ja, de är väl min tisdag det.

Byebye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0