In H-town,

Hellu!

Sitter för tillfället i halmstad och väntar på att Lucas ska vakna så jag kan ge honom lite mat innan vi ska ut och traska med min faster och våra hundar.
Hon ska visa mig hundbadet här i halmstad, kul att se vart det ligger :)

Har vart med min lilla familj i höganäs sedan i onsdags hos Lucas Farmor & Farfar, där vi alla har blivit bortskämada med god mat, presenter och massage som lucas uppskattade allra mest :)
I fredags firade vi en lugn midsommar (inte som förra midsommaren med andra ord :P) med några av Johans kompisar, vi både åt och drack gott och tjatade en heldel. Trevligt! :)

Igår åkte vi iallafall till halmstad för JOhan började jobba idag på sitt nya jobb. Vi får låna hans systers lägenhet tills vi får tillträde till vår egen den 1/8 eftersom hon jobbar i norge hela sommaren :)

Och nu vakna han, så det är bara att servera honom lite från mamas milkbar!

Tjing!


Nybadad kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0