quickie,

Hej!

Jag vet att jag är världens dåligaste på att uppdatera min blogg. Men tiden bara springer iväg när man har världens finaste bebis, hund och man.
Dessutom är jag uppe i planering av dop och flytt.

Plus att vi har haft fullt upp med att få besök eller besöka folk, sen dessa senaste dagarna har gått åt att ligga på västrastranden här i halmstad. Dvs hundstranden, den är kasnke inte så fin som tylösands strand osv. Men det är verkligen en sån fröjd att se alla hundarna springa runt och leka med varandra på stranden och i havet. Man blir så glad!
Dessutom har min vita kropp fått bli lite svedd, sen gillar Lucas att ligga i vagnen och lyssna till havets brus och fiskmåsarnas skrik :)

Ska strax åka till stranden med min faster, hennes hund och sen mamma,pappa och erica + deras hundar som är på besök. Mysigt ska det bli!
Johan jobbar ju den stackaren..
Får dock se hur länge vi stannar på stranden, det är rätt molningt, så det kanske inte blir allt för länge.

Förövrigt så börjar jag trivas rätt bra i halmstad, det är mysig stad med många möjligheter. Finns ju rätt mycket mer att göra här än i mullet om man säger så. Dock saknar jag mina kompisar, hade vart underbart att kunna sitta med mina tjejkompisar och ta en fika på ett ställe som heter Tillsammans som ligger precis vid nissan. Eller ta sig en mjukglass på stora torg eller bara ta sig ett glas rosé på nån uteservering. Men men, ni får hälsa på mig så blir det helt perfa! :)
Har ju tillgång till vår egna lya den 1/8:e, kanske tidigare om vi har tur och då kan ni få komma och sova över :)

Nu är det väl dags att göra sig i ordning innan las peras kommer och hämtar mig!
Puss



We can do the serious face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0