nine days later,

Hej!

Har vart dålig på att uppdatera för jag har vart med min man 24/7 förutom nu i helgen när jag har jobbat.
Vi har annars tagit igen en massa mys, vart i skåneland några dar och sen vart på ullared och shoppat grejor till lägenheten. Vi får ju nyckeln om 14 dagar om jag inte missminner mig.
Men nu har vi det mesta till lyan iallafall, vilket känns riktigt sköönt!
Köksbord var vi och hämta i veckan, ett skitsnyggt ifrån jysk. I love it!
Sen köpte vi massa nödvändiga småsaker på ullared till kök & toa samt en ny & fin tv på netonnet. Sen har jag soffa, massa köksprylar och säng sen innan som jag fått. Så det är galet skönt som sagt! :)

Johan fick iallafall känna bebis sparka och röra på sig förförsta gången nu i helgen, tror det var kul för honom att känna vår Nisse-G :)<3

Nej, nu ska jag kolla på film och sen sova. Är jättetrött. Dock kommer de bli ensamt utan mannen jämte mig, men han kommer ju på fredag igen. Så jag ska nog klara mig :) Har ju trots allt min snarkande Harry boy!

Bang bang bye!




Japp, såhär bra passar mina byxor nu för tiden.
Och magen är sne för att bebis ligger på ena sidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0