stay lucky,

Hej!

Ligger i min mors säng och lyssna på The gaslight anthem som vanligt. Eller ligger gör jag visserligen inte, för hon har ju en sån där höj och sänk säng vilket är perfekt för min rygg och fogar, ger bra stöd som bara den!

Idag har jag annars jobbat, de gick fint förutom att jag mådde lite kasst. Ont i huvudet, illamående och frysen så jag antar att jag börjar bli sjuk nu. Dessutom hade jag ont i mina fogar så kände mig rätt förlamad.
Efter jobbet åkte jag och mor till landhs och köpte med oss bakelser hem eftersom de åker till indonesien imorgon och dessutom var det så vårigt och fint väder idag på något sätt. När vi vart där så stannade vi förbi på apoteket för jag behövde hämta ut sprutor. Men då visade det sig att dom var slut där och dessutom var dom slut hos levarentören. Inte bra nyheter för mig och mitt blod.
Men efter massa telefonsamtal visade det sig att huskvarna hade några paket kvar, så dom fick skicka 40 sprutor till habo så jag fick åka dit till deras apotek för att hämta ut dom.
Så nu har jag åtminstånde sprutor i 40 dagar :)

Här hemma så har vi annars fikat på dom goda bakelserna och slängt lite käft, gott och trevligt med andra ord :)

Igår när jag låg i soffan så fick familjen se hur bebis rörde och hade sig i magen igår.
Dom fick se både fötter och huvud sticka upp :)

Nu blir det chill!

Byeeee



Min lilla hårboll låg och mös med Johan i sängen i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0