snyggdag,

Idag har jag en snyggdag. Jag älskar att ha det, nått av det bästa som finns!
Ni skulle bara veta hur snygg jag är just nu! Nästan så man hade kunnat gå ut på krogen och säga hej till allt folk för att visa att man inte blir ful bara för att man är preggo och lägger på sig extra vikt.

Har vart och dumpat storasyrran vid stationen för hon skulle hem och jobba efter att ha besökt mig i 2 nätter.
TREVLIGT! :D
Snart ska jag dock slänga mig i bilen så jag kan åka ner till stationen för att hämta upp Johan som kommer ifrån kvarn. Också galet trevligt!

Nått annat som är trevligt är att jag har snyggdag och att solen lyser och himlen är blå.
Fy fan vad livet är skönt att leva då! :)



Harrybjörnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0