salty,

Hej!

Sitter och äter äckliga salta pinnar nu. Men det är enbart för att jag är hungrig och jag har mat som väntar på mig och lillasyrran hemma i min lya.
Pestopastasallad, yummiieeee!
(är alltså hemma i päronens hus och kollar så att allt ser bra ut. Vilket det gör, förutom att det är apkallt här inne! 17,5 grader. Förövrigt har dom nån gullig granne som vart här och skottat bort all snö som kom. Himla snällt av den!)

I fredags innan Johan kom hem så hade jag besök av Isabelle med sin Ellie, Sara med sin Tim och så mina systrar Carro & Erica då. Vi fikade, pratade och gullade med barnen :) Det var himla mysigt!
När alla sen hade åkt hem till sig så kom Johan äntligen hem efter massa förseningar med tågen, vi åt kvällsmat och sen hade vi lite fredagsmys framför tv'n innan vi gick och la oss.
Dock så vaknade jag vid tre på natten av att jag mådde illa som fan och sen tillbringade jag min natt pendlandes mellan sängen och toan.
Det var ju min jobbhelg, så gick miste om 2 jobbdagar pga av detta. Tråkigt! Men trevligast för mig coh gästerna om man säger så.

Lördagen tillbringade jag mest i sängen eller i soffan, mådde inte alls bra. Så fort jag åt eller drack nått mådde jag illa. Men Johan var iallafall duktig och damsugade alla rum, diskade upp all disk och fixade med massa annat :) Jag mådde dock bättre framåt kvällen vid nio tiden, för då fick jag tillbaka min aptit igen. Lagom till vi skulle se filmen Philadelphia med Tom Hanks. Har aldrig sett den innan fast den kom ut -93 , men skitsamma för fy i satan vad bra den var! Och slutet ska vi inte ens tala om, fan vad jag lipa av det!
Tur att jag hade en snäll pojkvän som kunde trösta mig så bra då, eller hur älskling?! ;)

Idag är det den stora alla hjärtans dag. Drygt påfynd enligt mig eftersom det ska vara en speciell kärleksdag.
Alla dagar för mig är kärleksdagar, bara det att man märker av dom lite mer vissa dagar.
Dock ska jag väl erkänna att jag tycker att det är tråkigt att jag inte får tillbringa den med min man, men han fick sig en liten present i helgen som jag tror han blev glad för. Han använde den när han åkte iallafall :)

Ne, nu funderar jag på att börja bege mig hemåt med alla hundarna.
För jag börjar bli riktigt hungrig nu och dessutom fryser jag. Skillnad på det här ishuset och min lägenhet med 23 grader ^^

Hajhaj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0