home video,

Tjo!

Sitter och kollar på familjevideos med mina systrar nu. Så kul att kolla på för man var så söt när man var liten.
Finns rätt många klockrena kommentarer i dessa filmer, haha! :)

Dock blir det till att åka hem till mig och kirra käk snart, för jag är hungrig i min mage!
Har ju vart hemma hos mina päron och tvättat upp all min tvätt, skönt att ha det gjort iaf.

Btw. JAG MÅSTE GADDA MIG SNART!
Jag känner mig ful och skulle verkligen uppskatta lite nytt bläck på min kropp ^^ Dock har jag inte råd med det nu, sen vet jag inte om jag får göra det nu heller för den delen. Får man tatuera sig när man är preggo och går på sprutor? Vet nån de?
Sen ska jag färga håret i nån cool nyans med, någon dag, måste fräsha upp mig själv känner jag. 10 kg extra gör ju inte att man känner sig som en snygging direkt ;)

Bara så ni vet.
HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0