Windy,

Vilket jävla december väder vi har.. Helt sjukt vad det blåser. Och regnar!
Gå ut och svira i det här vädret känns ju mindre lockande, man kommer ju se ut som ett sprängt rövhål efter 5 minuter ute i blåsten.
Men vi får hoppas att det lugnar ner sig lite :)

I natt sov Lucas liiite bättre, så jag har ju fått lite mer sömn visst. Dessutom skulle Johan ha hand om Lucas i natt, gick väl sådär ;) Jag fick väcka Johan för han sov som en stock varje gång Lurre skrek för full hals, så han var helt nyvaken varje gång han skulle försöka vyssa honom. Så det var ju bara att slänga fram pattarna för att få lite sömn ;)
I natt får han ha "nattpasset" också, för jag tar inte hand om mitt barn om jag är lite på pickalurven.

Förövrigt så är Lucas överallt nu för tiden. Han kryper inte direkt, utan mer ålar sig fram överallt.
Måste barnsäkra vår lya lite mer. Johan fick sänka ner Luckys säng igår med eftersom han kan resa sig i den nu.

Men men, nu ska jag jaga mitt barn.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0