tvättkalas,

God kväll! :)

Alla mina killar sover som stockar, så vad passar inte bättre än att blogga då!
Lucas somnade redan vid åtta, så vi får väl se hur länge han sover innan han vaknar igen.

Idag började jag dagen med att tvätta klockan åtta. Så - jävla - surt.
Ska tillägga att Lucas vaknade klockan kvart över tre i natt och var vaken i ca 45 minuter innan han somnade igen. Jäkla onge!
Men men, vi gick iallafall upp vid halv åtta och gjorde oss iordning innan vi gick ner till tvättstugan och slängde i dom första maskinerna med tvätt.
Därefter promenixade vi med Harry och efter det åt vi frukost innan vi sprang ner till tvättstugan igen.
Där i mellan lekte jag (jagade/övervakade) med Lucas (som kan krypa på riktigt nu om han vill), powernapade, fixade lunch, promenixade med Harry igen, tvättade lite mer, gjorde oss iordning innan vi stack på kalas hos Meja bus!:)

Hemma hos Meja blev vi bjudna på smarrig fika, lek & sång! Lucas visade upp sina nya skills för sina vänner, men dom brydde sig mest om han antingen ge leksaker till honom eller ta dom ifrån honom ;) Annars så var Mejas leksaker eller paket mest intressant!
Vi var hemma hos Meja med familj i några trevliga timmar innan Johan kom och hämtade oss.
Väl hemma gick jag ut på en längre promenad med Harry och därefter gjorde jag mat. Eller gjorde och gjorde, jag värmde soppa & bröd som vi hade fått av Johans mamma, smidigt & gott!
Efter det har vi tampats med en övertrött kille som antingen har tjurat & gråtit ihjäl sig eller skrattat som bara den.

Hoppas nu på en lugn natt med MYCKET SÖMN.
Haha :)


Tess, födelsedagsbarnet Meja & Viggo :)


Meja försökte tända eld på servetten på denna bilden, haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0