sleepless,

I natt valde Lucas att vakna klockan ett, pigg och glad som en lärka.
Inte ett dugg trött. Jag prövade att amma honom, att byta på honom, erbjöd en flarra ersättning och framför allt att ignorera honom.
Men nä, inget hjälpte. Han skulle prata minsann och framför allt vara vaken. Vid halv fem somnade han iallafall.
Jag har väl sovit 10 min i natt och kanske 6 timmar på hela veckan.
Så jag är så jävla trött!

Men man kan faktiskt inte låta bli att skratta åt den lilla korven när han ligger där i sängen och skrattar och pratar för sig själv, pillar och utforskar mitt ansikte. 
Världens gladaste bebis verkligen.

Carro var gullig och tog Lucas när han vaknade vid åtta, så jag kunde få sova lite.
Kunde inte somna ändå, hjärnan gick på högvarv.
Men men..
Nu fmvilar dom båda och jag sitter här i någonslags dvala.
För trött för att för att göra något och för trött för att sova typ.

Nu ska försöka sova liite. Hoppas jag kommer kunna det, för mitt humör börjar tryta nu.
Idag kommer jag ha en kort stubin :) 

Ciao.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0